Reklamace
Postup reklamace
Vyplňte, prosím, formulář k reklamaci, abychom přesně věděli o jakou vadu se jedná a pečlivě zabalenou zásilku odešlete na adresu: Czech Soul s. r. o., Karásek 2262/1i, 62100 Brno.
Jakmile zásilku obdržíme, budeme Váš kontaktovat s řešením. V případě schválené reklamace postupujeme takto: pokud je zboží skladem, ihned ho vyměníme za nové, pokud skladem není, navrátíme Vám plnou částku na bankovní účet.
Pravidla reklamace
Děkujeme za nákup v našem internetovém obchodě Dick-Tator.cz. Chceme, aby byla vaše zkušenost s našimi produkty co nejlepší. V případě, že se vyskytne potřeba reklamace, věnujte prosím pozornost následujícím podmínkám:
1. Záruční doba 24 měsíců:
- Naše zboží je chráněno zárukou trvající 24 měsíců od data nákupu.
2. Vadné zboží při převzetí:
- Pokud zjistíte, že zboží je vadné již při jeho převzetí, informujte nás prosím okamžitě na e-mailové adrese info@dick-tator.cz. Budeme se snažit rychle vyřešit situaci.
3. Kontaktní údaje:
- E-shop Dick-Tator je provozován firmou Profesionální Alkoholici s.r.o. • Telefon: +420 739 225 320 • E-mail: info@dick-tator.cz • Doručovací adresa: Czech Soul s. r. o., Karásek 2262/1i, 62100 Brno
4. Doba vyřízení reklamace:
- Veškeré reklamace budou vyřízeny do 30 dnů od okamžiku obdržení kompletní dokumentace a vadného zboží. Snažíme se co nejrychleji a nejefektivněji řešit veškeré nesrovnalosti.
5. Upozornění na nutnost okamžité reklamace:
- Prosíme, abyste uplatnili reklamaci bez zbytečného odkladu ihned, jakmile zjistíte vadu. Prodlení při pokračujícím užívání zboží může způsobit zhoršení vady a následné znehodnocení zboží, což může být důvodem zamítnutí reklamace